4.turnus letního tábora Blaník 2012

Na RS Blaník pořádáme tábory pro NEJMENŠÍ (5-10let) * SPORTOVNÍ * TANEČNÍ * JEZDECKÉ * VÝTVARNÉ * VÝUKA SEBEOBRANY * CYKLISTICKÉ

Zprávy z tábora

Hezký den ,

fotky z prvního dne tábora přávě nahráváme do fotogalerie, snad nám to vyjde každý den  fotky doplňovat. Poslední fotky a videa by měly být dohrány  do 5 dnů po skončení turnusu. Seznam oddílů doplním dnes v době oběda a poledního klidu tj. cca do 14.30h.

Krátce k programu:
Dnes je počasí určitě lepší než včera, kdy nám odpoledne pršelo :-( . Večer už to bylo  lepší, takže jsme vše stihli podle plánu, kromě batikování triček, ale i přes to děti secvičily pokřiky ( videa pokřiků jsou zařazeny do fotogalerie ), vyrobily své bojové zbraně - funkční luky a oštěpy, vyzdobily erby svých bojových kmenů. Vše bylo vyhodnoceno na večerním nástupu, kdy jsme se pobavili nad důmyslným zdobením a ještě důmyslnější prezentací náčelníků a náčelnic ( vedoucích ) kteří obhajovaly výtvory svých týmů. Trička budeme batikovat dnes všem oddílům, každý kmen jinou barvou ať nám to do celotáborovky hezky ladí. Snaha byla ohodnocena, obodována a děti večer ještě shlédly úvod filmu Avatar doplněn hranou scénkou vedoucích, pak sluply druhou večeři ( chleba s pomazánkou ) a šly do hajan. Větší oddíly tj. všichni kromě typu č. 1 zůstávaly v klubovně Kraken a pokračovaly v programu.

Dnes odpoledne bude celotáborovka - první napojeneí Avatara. Večer nás čekají taneční a pěvecké výkony týmů, kdy nestranná porota ohodnotí jistě 100% nasazení účinkujících.

O poledním klidu je zřízeno kino. Zejména pro malé děti ( typ č. 1, 5 -10 let ) promítáme v klubovně Kraken pohádky, aby po obědě byly alespoň chvilku v klidovém režimu.

Plány na celodenní výlet autobusem , zatím asi  ve čtvrtek.
_________________________________________________________________________________
UPOZORNĚNÍ:
První den pobytu zdravotnice provedla prohlídku hlav u všech dětí. Děkujeme rodičům, kteří umyli dětem hlavy Orthosanem. Dobrá zpráva je, že všechny děti jsou v pořádku. Prohlídku u malých dětí provedeme ještě v půlce tábora.

Dále bychom chtěli upozornit, že jsme vybrali u malých dětí (typ č. 1) repelenty a budou je aplikovat průběžně před hrami v lese a na louce vedoucí. U krémů s UV filtrem je situace stejná, ty jsme nevybírali, ale aplikovat je budou také vedoucí.

Pokud bychom u dítěte našli klíště, zdravotnice odborně vyjme klíště a každý na konci tábora dostane písemnou zprávu, kde bude uveden den, místo nálezu atd. Čestné prohlášení s těmito upozorněními, léky atd. vracíme dětem vždy ráno před odjezdem do batůžků.

Včera 30.7. jsme měli opravdu nacpaný den programem.....fotky nahráváme na rajče, kromě odpolední celotáborovky a dopo programů jsme stihli nabatikovat všem dětem trička. Večer byl ve stylu srandy, děti si měly secvičit na zvolenou písničku klip. Někdo to pojal tanečně, někdo parodicky, výkony hodnotila porota a budou zahrnuty do celkového hodnocení týmů.

Dnes je pěkné počasí, dopolední programy běží, odpoledne další část táborové hry - týmové procvičení smyslových vjemů, večer podle počasí buď táborák s buřtíky a kytarou nebo další úryvek Avatara v klubovně Kraken. pro všechny s tím, že oddíly malých půjdou dnes dříve do pelíšků.